xmlns:fb='http://www.facebook.com/2008/fbml' اكيد حتختبرك و تقولك انا مرتبطه 2 ~ شبكة الشباب Plenty Girls & ONE Guy

اكيد حتختبرك و تقولك انا مرتبطه 2

هاى تانى يا شباب, انا دورت تانى فى النت على الحوار ده لقيت انه تقريبا كل الرجالة بتشتكى منه يعنى كل الحريم بتعمل الحركة ديه مفيش واحدة معرفتهاش الى ما قالت حاجة شبه كده زى انا كنت فى الحته الفلانية وواحد جه قالى انتى مرتبطة او انا واحد معايا فى المنطقة جه قالى وانا ماشية فى الشارع انا بحبك وواحدة تانية


المدير بتاعى فى الشعل عاوز يتجوزنى اكتر واحدة منتشرة فى مصر انا جالى عريس وموش عارفة اخد قرار كل ده هجس بتختبر شخصيتك بيه وهتشوق هتتصرف ازاى الحوار ده فناينين الشقط بيسموها جابت سيرة المحروس BFM (Boy-Friend Mention) شوفو بقا الردود الجامدة الى لقيتها ديه ديه تانى مرة تقولى الكلمة ديه انتى موش واثقة فيا ولا موش واثقة فى نفسك وبعدين اغمزلها ودور وشك بعيد او تقول ياترى هيحصله ايه لو عرف انك بتكلمى ناس جديدة او الرد ده كويس لقيتى حد يسليكى وانا موش موجود موش فاكر مين الى قال ديه هنا قبل كده

monte escalier

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More